Live from Dhaka
Dhaka is de stad waar Sazzad als jonge, ambitieuze man naartoe trok om zijn fortuin te maken. Maar de aandelenmarkt stortte in en hij belandde in de schulden. Zijn handicap verhindert hem ander werk te zoeken terwijl de woekeraars hem in de nek hijgen. De relatie met zijn vriendin Rehana lijdt eronder en met zijn drugsverslaafde broer Michael valt überhaupt geen gesprek meer te voeren. Sazzad wil weg, naar het buitenland. De drukte van de stad is als een open zenuw die hem – letterlijk – ziek maakt.