Lineage for a Multiple-Monitor Workstation: Number One
Een semi-autobiografisch portret van videokunstenaar Sondra Perry's familie op twee schermen. (On)herkenbaar door chromakey groene bivakmutsen poseert de familie voor een groepsfoto, begraven ze een vlag en schillen ze aardappels. Oma zingt het anarchistische reggae-punknummer Guns of Brixton. Ondertussen grijpt Perry in als editor en ordent het beeldmateriaal waar we naar kijken.