Lethe
Een grimmig landschap vormt de achtergrond voor een complexe choreografie tussen jong en oud, verlangen en angst, feest en eenzaamheid. De verbluffend mooie choreografie roept associaties op en werpt een vluchtige blik op personages, rituelen en herinneringen. Deze indrukwekkende tweede film van een jonge Georgische filmmaker is een lust voor het oog.