Last Light Breaking
Woorden op stenen gedenktekens die door het beeld zweven, suggereren dat afkomst altijd een krachtige basis in het leven heeft. Sterk geladen beelden lijken bezeten te zijn door de herinneringen van de gestorvenen. Deze experimentele film onderzoekt de banden die zijn gevormd voorbij het laatste licht. Selectie van Video Out.