Via een proces van degeneratie van zowel beeld als geluid geeft Just de iconische Amerikaanse vlag nieuwe context en implicaties. Gebruikmakend van processen als digitale video, computeruitdraaien en fotokopieën onderzoekt Just hoe een beeld anders geïnterpreteerd kan worden als het in een specifieke context wordt geplaatst. (Video Data Bank)