Deze found-footagefilm van Imai Norio, de filmversie van zijn installatie Severed Film, is een collage van afgedankt 16mm-materiaal van een plaatselijke televisiezender. Thematisch variërend van samoerais tot lokaal nieuws vestigt de willekeurige verzameling beelden onze aandacht op de materiële aspecten van film.