If It Was
Een overdaad aan voorstellen hoe een museum eruit zou kunnen zien: gekuste vloeren en gemasseerde muren, een zumba-klasje in de hal, een golf om op te surfen om zo het stoffige verleden uit te wissen, vogels komen naar binnen en er is plaats voor een gigantische borst waar melk uit spuit.