Identification
Gedraaid in de nevelen van een zenuwinstorting. Vrienden jammen, een lichaam ligt op de grond, James Baldwin bezoekt voor het laatst zijn vader. Geïnspireerd op Black Lives Matter. Ter nagedachtenis aan Charlie ‘Africa’ Keunang. (Mike Hoolboom)