I Am Truly a Drop of Sun on Earth
De zon is nog net niet op in Tbilisi, Georgië als April wordt vrijgelaten na weer een nacht te hebben vastgezeten voor prostitutie. Al zal de zon voor April en haar collega’s waarschijnlijk nooit opkomen. Ze leven in een masculiene wereld waarin vrouwen een wegwerpartikel zijn, iets om je op af te reageren. In de schaduw van een luxe hotel ontmoet ze Dije, een jonge Nigeriaanse immigrant, vanwege het virulente racisme op de Kaukasus een verschoppeling onder verschoppelingen. Ooit dacht hij op weg te zijn naar Georgia, Amerika, maar hij belandde in het andere 'Georgia'. Weer een droom vervlogen. Op een plek waar alleen van dag tot dag te overleven valt, aan de rand van de wereld, herkennen twee zielen elkaars eenzame reis.