How Green Was the Calabash Garden
In een weelderige kalebastuin reconstrueert een Vietnamese veteraan samen met regisseur Truong Quý Minh de gruwelen van de Cambodjaanse genocide in kinderlijke tekeningen. Een oprechte, persoonlijke korte film die een onverwachte wending neemt als de regisseur op originele wijze begint te reflecteren op het verhaal van de veteraan.