Persoonlijke momenten gaan verloren in filmsnippers of verdwijnen in een mist van kleur, om plotseling in een nieuwe constellatie weer de kop op te steken. Dat is de visuele rijkdom van Highview: vier deels overlappende 16mm-beelden die volledig samenvloeien tot een abstract schilderij, maar ook veelvuldig als geëxplodeerde montage een verhaal vormen.