Graft and Ash for a Three Monitor Workstation
Dit zelfportret van Sondra Perry's avatar, mislukt door ontoereikende software, werd ontwikkeld voor ontspanning van werknemers. Het beschikte echter niet over Perry's lichamelijke kenmerken. Wat volgt is een vergaande vorm van zelfanalyse en verkenning van zwarte identiteit, via exorcisme, onbegrip van de eigen functie, naar een fade-out in Window’s fatal error mode: 'the blue screen of death'.