Het waargebeurde verhaal van een in 1968 in de ruimte verloren handschoen, die daar nog altijd rondzweeft. Een animatiefilm over de herkomst van de handschoen, een overpeinzing over zijn reis en het schuldgevoel van de astronaut over het verliezen van de handschoen.