Floor
Imai Norio filmt de vloer van een kamer. Een 16mm-home movie die een korte indruk geeft van hoe de geest van een kunstenaar werkt als hij met een medium speelt dat nieuw voor hem is: een filmende camera. Subtiele verschuivingen suggereren een drama dat zich vanuit schijnbaar niets ontvouwt.