Flight Paths
Met het perspectief van een observerende vogel volgt Robert Todds camera bestaande routes en patronen op straat waar we maar zelden oog voor hebben. Het procedurele karakter van de manier waarop de camera het tafereel scant, ontkoppelt onze zintuiglijke waarnemingen en duidt op duistere bedoelingen.