Fish Story
Het factchecken van sterke familieverhalen is vaak even moeizaam als netelig, maar als je het onwaarschijnlijke pad toch volgt, kun je er net zo goed een geweldige korte film van maken. Dat heeft Charlie Lyne dan ook gedaan met dit documentaire verhaal over mensen, vis en ingenieuze marketing.