Fire
In een combinatie van negatieve en positieve filmbeelden toont Fire twee vrouwen die experimenteren met verschillende moeizame manieren om vuur te maken. In opdracht van het Institute of Contemporary Arts als begeleiding bij de tentoonstelling The sun went in, the fire went out: landscapes in film, performance and text. (LUX)