Exquisite Corpse
Ooit was het gebied het land van de Tongva en later een waterbron voor veehouders. Nu is de L.A. River met name bekend als populaire locaties voor filmopnames. Denk aan klassiekers als Grease en Terminator of nieuwere films als Transformers, The Italian Job (2003) en Drive. De betonnen bak met haar iconische bruggen is sinds een paar jaar weer opengesteld voor recreatie.
Kerry Tribe gebruikt voor Exquisite Corpse de gedetailleerde kaart van de rivier als script. Ze laat zich leiden door diverse personages langs het water: de één woont daar al jaren alleen in een tentje, terwijl de ander bij de brandweer werkt en mensen uit de rivier redt als het water hoog staat. Ook zoomt ze in op de diversiteit in vegetatie en de markeringen die mensen achterlaten. Van mijl tot mijl en van minuut tot minuut ga je steeds meer houden van de mensen die langs de rivier wonen en werken.