En (Circle)
Als echo van zijn werk met witte reliëfsculpturen bestaat Imai Norio’s debuutfilm volledig uit lichtcirkels, die ontstaan na het ponsen van gaatjes in alle beeldjes van een 16mm-aanloopstrook. De lichtcirkels lijken hevig te trillen door lichte verschillen in de positie van de gaatjes.