Ember
In zijn elfde speelfilm zoomt Zeki Demirkubuz in op de beklemmende banden tussen drie mensen in hedendaags Istanbul: een bedachtzame moeder met geheimen, haar echtgenoot en diens baas. Emine redt zich solo sinds Cemal, haar echtgenoot, in het buitenland verdween. Maar hun zieke zoontje heeft ondertussen een hartoperatie nodig die Emine niet kan bekostigen. Daarom besluit Cemals baas Ziya alle medische kosten te betalen om het kind te redden. Ook onthult hij dat hij warme gevoelens voor haar heeft. Langzaam stelt zij zich voor hem open. Maar dan keert Cemal onverwacht terug. Emine besluit alle gebeurtenissen tijdens zijn afwezigheid voor hem te verzwijgen.