DOA (Dead on arrival)
Er zijn veel situaties waarin men tegelijk dood en levend kan zijn: in medische termen, in de literatuur of vanuit religieus perspectief. DOA beschouwt de principes waarop deze mogelijkheden gebaseerd zijn, en ziet ze als het resultaat van een interfaceprobleem.