Das Gestell
Een Japanse filosoof schrijft een brief aan een beroemde Duitse collega. Hij vraagt hem om advies hoe de Japanners kunnen omgaan met technologie die met het moderne leven verweven is. Een wonderlijke film waarin Japanse steden en landschappen in sculpturale, korrelige cinematografie samenkomen met filosofische beschouwingen en het geluid van koperblazers.