Commodity City
Een fascinerend inkijkje in het dagelijks leven van de standhouders in de Chinese stad Yiwu waar zich de grootste markt ter wereld bevindt, bekend als Commodity City. Hoe de economische en persoonlijke kanten, de mensen en de goederen af en toe op gespannen voet met elkaar komen te staan.