Colossal Cave
Plato’s allegorie van de grot wordt vaak gezien als een voorafschaduwing van de cinema, maar deze film illustreert hoe online gamen is ontstaan in een stelsel van grotten. De reconstructie van de hobby van een echtpaar dat al zijn tijd doorbrengt in ’s werelds grootste grottenstelsel voert ons naar de geboorte van een baanbrekend videospel.