Guillermina Buzo werkt als beeldend kunstenares met een breed scala aan media. In haar werk richt ze zich met name op mensenrechten en de vrouwelijke identiteit. Voor Chacarita keert ze na 28 jaar terug naar Buenos Aires om de as van haar moeder op te halen. (Vtape)