Bridge over Troubled Water
In deze nieuwe kijk op het muzikale duo uit de jaren zestig Simon & Garfunkel treden ze op als tijdreizigers. Ze reizen door apocalyptische landschappen in verleden, heden en toekomst en ervaren persoonlijk verlies, entropie en de impact van onze onverzadigbare fossiele brandstofconsumptie. De associatie met hun hoopvollere tijdperk staat in schril contrast met ons steeds precairder wordende moderne bestaan.