Blackhearts
Deze documentaire portretteert bijzondere ‘blackpackers’ uit Iran, Griekenland en Colombia. Muzikant Sina riskeert strenge straffen als hij in Iran black metal zou spelen en daarom maakt hij zijn podiumdebuut in Noorwegen. De Griekse band Naer Mataron is omstreden omdat frontman Kaiadas een boegbeeld van de extreemrechtse partij Gouden Dageraad is. De Colombiaan Hector en zijn band Luciferian zijn toegewijde satanisten, die, voordat ze naar Noorwegen afreizen, meedoen aan een ritueel voor de duivel. Hun passie voor het genre zit een stuk dieper dan bij hun Noorse helden Vegar en Arnt, die een gemoedelijk leventje leiden.