Between Minute 4 and 5
Nadat hij het provocerende The Party and the Guests (1966) en het dissidente Oratorio for Prague (1968) had gemaakt, mocht Němec geen films meer maken in Tsjechoslowakije. Toch kreeg hij de opdracht om een sociale documentaire te maken over de hulpdiensten van Praag, maar daarna verbande de overheid hem.