Bayard & Me
Intiem portret van Bayard Rustin, zwarte burgerrechtenactivist, organisator van Martin Luther King's March on Washington en homoseksueel. Bayard, inmiddels overleden, verkoos destijds de burgerrechtenbeweging boven homo-emancipatie. Zijn partner Walter Naegle vertelt hoe zij zich, ondanks de onmogelijkheid van een huwelijk met iemand van hetzelfde geslacht, op rebelse wijze wettelijk met elkaar wisten te verbinden.