And Yet My Mask Is Powerful
Een rijke, gelaagde film waarin Palestijnse jongeren 3D-geprinte kopieën van neolithische maskers dragen op weg naar verwoeste Palestijnse dorpen in Israël. De maskers vormen een contrast met de overwegend gewelddadige beelden en leggen een verwachtingsvol verband tussen verleden en toekomst.