Animatie in inkt op een ruit, waarbij bouwvakkers het decor vormen. Elk schilderij wordt gefotografeerd en uitgewist, waardoor het onbewuste gebruik van tijd blootgelegd wordt. De beperking tot een unieke authenticiteit gaat voorgoed verloren. Het vastleggen dient als een brug die een verbinding vormt tussen verleden en heden, binnen en buiten. (VDB)