Ain't Got No Fear
In een zompig industrieel gebied op het eiland Grain in Kent groeit een groep tienerjongens op. Ze organiseren raves in het bos in de buurt, die de afgelopen tijd steeds ontruimd worden door de politie. De jongens bezingen hun eigen lot en de verwachtingen die ze hebben over hun toekomst.