Afronauts
Zambia, 1969. Een groepje klunzen probeert met een maanraket de lancering van de Amerikaanse Apollo 11 voor te zijn. De astronaut is een zeventienjarig meisje dat met haar twee katten als eerste een voet op de maan moet zetten. De wetenschappelijke Zeitgeist bezien vanuit hen die er geen deel van uitmaakten. Geïnspireerd op ware gebeurtenissen.