You Could Sunbathe in This Storm
Een fragment van een gedicht van W.B. Yeats staat aan de basis van de artificiële wereld van You Could Sunbathe in this Storm. Kristallen en vormen worden onder de handen van animator Alice Dunseath plooibare materialen die een verbond aangaan met vloeistoffen en chemicaliën. Bijna terloops krijgen ook enkele grote existentiële vragen in deze transities vaste vorm.