Xenos
Een intieme mengvorm van telefoongesprekken, foto’s en videobeelden die een blik geeft in de dagelijkse harde realiteit van een groep Palestijnse vluchtelingen in Athene. In een land dat midden in een economische en politieke crisis zit, vinden ze een (problematische) uitweg in drugs en prostitutie. De droom van een betere toekomst verandert in een nachtmerrie.