WIN
De tweede speelfilm van Daniel Hoesl (Tiger Awardwinnaar met Soldier Jane, 2013) is een scherpe, ongenadige karikatuur van de irrationele overdaad van de mondiale markten. De film speelt in steriele, supergelikte en belachelijk perfecte interieurs, die nauwelijks iets te maken hebben met een menselijke leefomgeving, omdat echte mensen er niet echt welkom zijn. Tenzij ze bereid zijn onderdeel te gaan uitmaken van deze financiële luchtbel en om er - letterlijk - voor te sterven.