Vivir para vivir
"If I want to remember what happened on this trip, what should I do?"Met dit citaat van Bioy Casares opent Vivir para vivir. Vanuit de Californische woestijn via de ECG van de filmmaker naar de sinusgolven van Tashi Wada: Laida Lertxundi gebruikt lichamelijke processen, van hartslag tot orgasme, om structuur te creëren in beeld, geluid en kleur.