Two Marxists in Hollywood
Los van elkaar waagden zowel Sergej Eisenstein als Bertold Brecht hun geluk in Hollywood - tevergeefs. Beloff laat hen reïncarneren in de gedaante van twee opgeschoten knaapjes. Door de idealistische ideeën van beide linkse denkers in de mond te leggen van kinderen, onderstreept Beloff hun naïviteit en reanimeert zo tegelijk hun hoop voor de toekomst.