Tuesday
Een meisje gaat naar school, speelt basketbal en neemt een bus naar huis. Een gewone dag, ware het niet dat een incident haar gemoedstoestand compleet zal veranderen. Een kort verhaal uit Turkije over hoe het is om jong en vrouw te zijn in een grote stad.