Tribute to Art #2
Een melodie, een vorm, een beweging, een opeenvolging. Alles kan kunst zijn, mits het de blik kantelt en een net iets ander perspectief biedt. In een associatief mozaïek van beeld en geluid brengt Frank Scheffer hommage aan de kunst, dat moeilijk te definiëren fenomeen dat danst, botst, wrijft en voor ons uit drijft.