Trespass
Een markt in Eritrea, een café, een boot, straten in Brussel en Helsinki. De avatar-man in deze realistische animatie bevindt zich op vele plekken tegelijk. Op een schokkerige manier verkent hij de aarde, stapt hij van de ene wereld in de andere. Zijn huis is de stabiele factor waar hij steeds naar terugkeert na het indringen van de buitenwereld.