Ton coeur au hasard
Dat Freddy onderweg is naar liefde staat vast, alleen de route ernaartoe is nog onduidelijk. Hij rijdt rond in een camper en ontmoet gedurende zijn reis drie vrouwen, die elk op hun eigen manier gecharmeerd zijn van Freddy’s onbeholpen openheid. Een roadmovie met uitmuntend acteerwerk van hoofdrolspeler Couzinié, die samen met Rapin het script schreef.