Na jaren gevangenschap keert Erkin terug naar zijn dorp. Hij mag dan een vrij man zijn, maar zijn lot hangt af van de mensen om hem heen, die zijn daad nog moeten verwerken. Een meeslepend en mooi afgemeten studie van een gebroken man.