The Future Ahead
Kunstenares Amalia Ulman onderzoekt de vragen rondom genderidentiteit in een werk dat de commotie rondom Justin Biebers vermeende geslachtsverandering op internet als uitgangspunt neemt. Een boeiende studie, over de invloed van het internet op de perceptie van mannelijkheid in onze hedendaagse maatschappij.