Still Light
Still Light is ontstaan als een hommage aan de Nieuw-Zeelandse dichter, filmer en fotograaf Joanna Margaret Paul. Haar eigen filmgedichten zou je huiselijke portretten kunnen noemen: stille meditatieve studies van de intieme menselijke omgeving. Still Light heeft dezelfde radicale eenvoud. Friszoet filmgedicht met een fraaie citroen.