Riot
Tijdens zijn negende verjaardagspartijtje in 1992 regisseert filmmaker Silver zijn eerste film. Samen met vriendjes speelt hij de rellen na, die op dat moment Los Angeles teisteren. Beelden van beide gebeurtenissen zijn bewaard gebleven en door Silver door elkaar gemonteerd. Het feestje en de oproer delen een kenmerkend element: chaos.