Radio at Night
Radio at Night is een assemblage van vertekenend audiovisueel materiaal in loops, zoals industriële documentatie, medische beelden, nieuwsuitzendingen, beelden van vogels en vissen, en een speciaal gecomponeerde soundtrack gezongen in C mineur. Over de angst en het plezier van zien en voelen in een tijdperk dat verzadigd is van technologie.