Een levendig verhaal over een man, een vrouw en een taxi. Teddy (gespeeld door de muzikant Eskinder Tameru) heeft een crimineel verleden en een moeder die werkzaam was als prostituee. Toch probeert hij zijn leven te beteren. Een bevriende priester helpt hem bij de aanschaf van een taxi, zodat hij op een eerlijke manier zijn brood kan verdienen. Nadat hij getuige is van de mishandeling van een vrouw, zij blijkt prostituee, besluit Teddy het voor haar op te nemen. Natuurlijk is er ook nog een pooier in het spel.
De eerdere films van Hailay waren populaire, zogenaamde DVD-films. De stijl van deze film staat vrij dicht bij die van de populaire cinema van Ethiopië, maar de film, met hoofdstad Addis Ababa als decor en acteurs zonder achtergrond in de commerciële cinema, wil duidelijk een realistischer en socialer verhaal vertellen. Ferweni Gebregergs, de halfzuster van de filmmaker, speelt de rol van de vrouw.