Poem and Stone
"I was born in the land of motorcycles, dust, water fountains, soil, pomegranate, rust, poems and stones", aldus de regisseur. De kleuren, geuren en smaken van Teheran zijn, dicht op de huid gefilmd, bijna tastbaar. Hoe is de herinnering en het verlangen ergens te zijn in beeld te vatten? Performance en documentaire wisselen elkaar af.