Poem
"Ode aan mijn dagelijkse omgeving en de aanwezigheid van twee wezens - één pas gearriveerd, de ander onlangs vertrokken. Beelden verbinden zich tot dromerige passages die het oneindige potentieel van het gezichtsvermogen tonen binnen de eindigheid van alledaagse voorwerpen." - Dan Browne.
Onderdeel van een serie bewerkingen van een tekst van Michael Snow, Poem (1957).